Szobrok, emlékhelyek

Numizmatika - Filatélia

Veterán autók

Így kezdődött...

2009.11.30. 10:32 :: temesvarijeno

Ezt a weblogot 2008. Karácsonyán kaptam ajándékba a Családomtól, technikai problémák miatt azonban csak most éledt fel igazán. Első bejegyzésem még csak amolyan ismerkedés, barátkozás a “blogolás” világával.

Napok óta gondolkodom, hogy milyen tartalommal töltsem majd fel, egyáltalán mit kezdjek vele. Alapvetően idegen tőlem a magamutogatás, nem is gondolom, hogy közérdeklődésre tarthatnak számot életem eseményei, azok a dolgok, melyek szabadidőmben kikapcsolódást jelentettek és jelentenek számomra. Életünkben hol ritkábban, hol gyakrabban történnek olyan változások, amelyek megváltoztatják viszonyunkat a körülöttünk lévő világhoz, emberekhez, átalakítják gondolkodásunkat. Átrendeződnek fontossági sorrendek, mellékesnek ítélt szempontok jelentőséget nyernek,  eddigi gondolatainkat, mindennapjainkat uraló események, rutinok elsikkadnak. 

Az ünnep jó alkalom a visszatekintésre, óhatatlanul kisebb-nagyobb számvetést készít az ember, ráfókuszálva az eltelt évre, eddigi életére. Így vagyok most én is. Eddigi életem egy szakasza lezárult. Sokszor felötlött bennem, hogy mi mindent lehetne csinálni, ha sok szabadidőm lenne.

Persze jó esetben az embernek arra van ideje és annyi, amennyit és amire szakít, de ez is csak olyformán igaz, mint minden általánosság. Hát most tényleg van szabadidő bőven, és itt ez a weblap. Méregetjük egymást. Fogalmam sincs, hogy mit tud, mire képes, ennél azonban nagyobb gondban vagyok magammal. Régi vágyam, hogy áttekintsem mindazt, amit az elmúlt évtizedek napi munkája mellett az úgynevezett kikapcsolódásnak szánt időben “összehalmoztam”. Megítélésem szerint ezek nem nagy dolgok, számomra mégis sok örömet, a másnapok újrakezdéséhez pihentető nyugalmat, szellemi felfrissülést, megújulást, adtak. Ezekből szemezgetek tehát mindenféle előre elhatározott megkötés nélkül, kicsit újraolvasva, áttekintve és újragondolva évtizedek élményeit.

Temesvári Jenő

 


 

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://temesvarijeno.blog.hu/api/trackback/id/tr211562659
süti beállítások módosítása